On ma terapeutę. Ona nie ma syna…

Piszę jako zdesperowana matka. W ciągu pół roku straciłam całkowicie kontakt z moim synem. Do tego momentu to był kochający, mądry, pełen pasji i radości życia chłopak. Odkąd zaczął spotykać się z nową dziewczyną, pojawiły się zmiany w zachowaniu i w naszych relacjach. Widziałam jej zaborczość i zdecydowane działania, żeby zniszczyć nasze więzi ale to zbagatelizowałam. (Jego dziewczyna studiuje psychologię, jej mama jest psychologiem… ) Obecnie efekt jest taki, ze syn zerwał kontakty z matką, bratem i nawet dziadkami (a byliśmy naprawdę szczęśliwą, kochającą się i wspierającą rodziną), chodzi na jakąś psychoterapię i na polecenie dziewczyny prowadzi dziennik z zapiskami swoich stanów psychicznych i przemyśleń. Czy mógłby mi Pan pomóc? Jestem kompletnie zdezorientowana i bezradna…

family-of-shadows-shawn-wood

